......不想打日誌....我都吾知點解....可能係覺得打在都冇人睇咖啦....不過我真係有好多关於心理GE問題想同大家不過我知一定會被當笑話看......其實成日都好想將我好多好多吾開心GE事想同大家港.....不過又會比人笑.....SO 我决定啦.我以後都要打日誌..你地,.仲意笑就笑啦...吾好當住我面笑就得啦.哼哼.