今日第一次正式係新班到上課喇!今日ge英文堂好悶呀!攪到我好想訓覺-zz!!不過我冇訓到。每次上英文堂都好麻煩呀!要調位坐,因為我果班有32人,有8個係5RC班,咁ja係話個班房得24人。而且,果8個人都係坐係我ge右邊果d位,所以我就要調去果到上英文堂喇!