今日好橙呀..
中文果戈大測好鬼死多野要抄*)
9分呀/\\系9分呀...甘就冇左喇,,←我吾知岩吾岩呀!!
好驚會fail呀'']] 仲有幾題冇做TIM....
↑今次仲吾死?!好想知...點解一堂會戈得甘快架//**
差D吾記得左今日聖經要DICT 金句呀,,
佢仲要系同中文堂年堂呀---好采今次EASY姐←吾系一定死得___**
之後玩個戈GAME先爆笑
要傳呢一句:
「陳小明去街市買豬肉,見到良大明之後一齊搭電車去筲箕灣還書睇戲」
要傳到去最後...
我自己刀吾知講緊D咩,,
有D組仲傳到鬼5馬6甘'']]
好有問題呀,,
|