rainie2427
暱稱: AsH+\\廿四味>W<!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-08
2007-10-06
2007-10-05
2007-10-04
2007-10-03
文章分類
全部 (197)
[["+100問--× (5)
‵×__同人文[]” (1)
未分類 (191)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
    
2007 年 3 月 12 日  星期一 晴天
   2007-03-12

累累牙...
好想死牙....

今朝6:30就彈佐起身,,
做LS=B=

LS..係咁聽書...
      想訓..ZZzz

ART..同女班長係咁傾計

CHIN..做LISTEN+聽曾深講野..
          笑爆全場..

LUNCH*
珍子,,小魚,,KAYA+婷婷
上我屋企食..
個個都食M記..
明串我姐=B=
((比人蝦牙..嗚嗚..))

ENG..係咁CINDY,,懿琳姐傾計...
         係度玩叫人地個名頭尾2字...
         ((我係皇兒!!><))

MATH..係咁計數+畫公仔...((悶!!))

之後又要練跑...
好想死牙...
每次見到佢都有D驚...
BUT...還不錯呢..(用普通話)

比燕妮姐姐係咁話我踩水怪...
嗚嗚...踩水都有罪?!
比陳建成話我多野講WO=B=
唔通你想我做自閉仔咩?!=3=

譚SIR話星期3朝早要練跑...
都好彩D...
學某2D人仕講((佢話佐我咁耐都唔知佢係乜水))
朝早跑跑少好多...

聽日又要提升班...
勁唔想去呀...
自問數學差....
為佐呢個提升班練少1個中頭BALL,,
好唔抵牙!!><

PS今日叫佐主席比糖糖我,,
    佢真係比架WO~~~
    BUT唔記得叫咸魚比番糖糖我...((失敗))
    差星爺無比糖糖我ONLY T/\T
    又要我比佢先...
    點解我要比佢WO?!\./

END′AT::2007-03-12 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]