rainie2427
暱稱: AsH+\\廿四味>W<!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-08
2007-10-06
2007-10-05
2007-10-04
2007-10-03
文章分類
全部 (197)
[["+100問--× (5)
‵×__同人文[]” (1)
未分類 (191)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
    
2007 年 9 月 5 日  星期三 晴天
   2007-09-05

oh fcuk!`
成日都係度講呢句;;


wif冼敏+CINDY+小秋秋1齊番,,
冼敏係我地大佬,,
真係好高牙!`>3<


CL*2
fcuk!`
悶到抽筋,,
前面莊穎心,,
ok,,算``
隔離個姓容果個,,
唔算得= =
後面個2個好淆,,
頂= =
悶悶悶悶悶!`
勁想爆粗lo= =

chin*2
1堂已經悶,,
2堂= =
頂!`
悶到就訓= =


pth*
ms wong勁好,,
佢講d普通話好過chin果個``
佢著3勁好睇lo,,
著短裙都好睇過ccy;;
死人交展敏((宜家特登打錯既``
前世同你有仇咩= =
唔怪得你溝唔到CINDY!`

lunch*
wif魚+君1齊食,,
超白癡咁問佐個f.1係咪主風黎既,,
跟住佢阿ma同我up佐幾句``
番到上去調位,,
kaka=]
同君1齊坐,,
真好玩=w=
娘娘腔既t wing坐我後面,,((娘娘腔呢3個字真好用!`
佢隔離係個姓容果個``


eng*2 reader
syy教=w=
後面既2個好似好好傾咁,,
我同君係咁打,,
個位容同學((好有禮貌牙我>3<
叫我地唔好打= =
頂= =
咁得閒咁既佢``
應該搵t wing同佢傾計!`


ls*
ms ng教地理=w=
wakaka=]
so hapi`
跟住個d唔記得哂=3=


練跑= =
跑死人!`
體能勁差lo我``
勁唔想跑= =
算了!`
要堅持!!!`


番到屋企都費事講,,
*其3無好野,,
最僧*其3,,
討厭討厭討厭!`
*其3要遲d番屋企,,
早d訓,,
留多陣都比人鬧到乜咁``

END′AT::2007-09-05 10:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]