| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 7 月 27 日 星期五 |
 | |
| 2007-07-27 |
又轉佐背景首歌,,
哈=]
玩懷舊呢,,
y2000,,
nsync既gone``
成2點先起身,,
wakaka``
白癡=3=
諗住做math,,
結果係度玩msn``
火頁的社工= =
好8牙你``
成個afternoon,,
msn中過``
無聊呢""
7點幾出佐去食元綠,,
食得好小=3=
小見wo``
趕住番屋企睇強劍,,
迷上了``
bosco好帥呢!!
((*都係托里斯最令仔=w=
利物浦vs樸茨茅夫,,
好想睇牙>3<
王子+謝拉特都會出``
點解唔比我睇wo=3=
討厭!!
foxy好唔拈牙=3=
搵唔到個d歌既``
係隊band唔出名,,
定係foxy失敗?!

``好帥呢>3<
|
END′AT::2007-07-27 10:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 197 | »
|