今日終於到左15號啦!!!我今日起身係8點呀,因為我悶心得醒得太早呀!!!我依家約左石仔一齊番學,陳仔一齊返學,楊仔一齊返學,區仔返學因為我地係2點鐘先返學校都有排啦!!!!我依家好悶心呀!!!0知個到靚唔靚家呢??d床舒唔舒服呢!!!!不過好快就知酊答案啦因為我依家出門口呀!!唔講啦!!!呀...16-17號我都去左教育營呀可能會冇打到日記家!!sorry!!sorry!!!
好啦!真係唔講啦!
bye~!bye~!