| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2009 年 5 月 7 日 星期四  |
| 2009-05-07 |
分類: 未分類 |
昨日睇左巴塞對車仔,簡直可以用刺激黎形容,估唔到李佰特一下妙轉給艾辛,就甘樣俾佢一個窩利抽射,早早領先1比0,之後巴塞勁攻,點知攻極都攻出入,以為可以死守至完場,到左60幾分鐘,巴塞重要打少一件,我心想唔通真係輸,當然我也不甘心啦,對住d 防守型球隊,輸左真係好唔抵,好彩到左補時階段,美斯一記妙轉給恩尼斯達,就甘樣俾佢一個窩利抽射,結果1-1平手,實在太好,中途巴塞有2次手球,好彩球証睇唔到,加上杜奧巴射門又鳩下鳩下,有好幾次機會 竟然可以唔入,真係柒到無輪,軒仔肯定估唔到巴塞甘頑強既決心,下一場對住曼狗,我相信應該唔會好似車仔踢法甘悶....
|
| 發表時間:2009-05-07 08:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|