YING's BloG                                    

                             

rainko510
暱稱: YI-NG*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇見
無聊+悶
HeHe"}}}
HAPPY HAPPY HAPPY!!
*不知情!?"]]
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天


今日去左唱KK**!! 分類: 未分類

******************16/01/2007**********************

最近太忙啦!!要exam,好彩,今日終於exam完啦!!yeah,,,

今日10:30a.m.放學,跟著撘407番屋企,然後阿林要去郵局,so我陪左佢

跟著我地12:30p.m.係5座公園等,點知我遲左,sorryx1000呀,阿林

我地落到去葵芳,時間岩岩好,跟著我地去接紫萍,跟著我地見到阿翠,張倩妮,仲見到Char!otte同埋ceci tim !!

跟著我地去neway等何若冰佢地

我地去到唱k,聽到班男仔唱歌,我好想嘔

不過我都唱左幾首歌,但係可惜聽唔到ceci唱歌

我地11個人唱左$480

跟著我地去球場打排球

我同阿翠,char!otte打左一陣就去行街

我買左條頸巾,$39

之後char!otte去左找ceci佢地,我同阿翠就去食cookies

跟著我同阿翠就找佢地

之後........................

我唔講住,hehehehe!!

自己諗吧!!!***

88

****************************************************




訪客留言 (返回 rainko510 的日誌)


T-Charlotte 於 2007-01-28 01:47 PM 發表:
搵日再約時間去唱K,好唔好???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀!!
Posted at 2007-01-28 09:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]