YING's BloG
今日好唔開心!!
今日個個Miss Chan話教埋今日就唔教,佢話好難教我地
我應該好開心架!!但係我個心好唔舒服...
上英文堂個陣時,Miss Chan一邊哭,一邊教書
我地就一邊哭(我都有份),一邊聽書
最尾個小息,我地成班女仔係到勸Miss Chan唔好走
佢話諗下先...
仲有3日,Miss Poon就番黎啦!!(開心ing...)
5:30就(捕)習啦!!
唔講住啦!!88
仲有仲有....記得留cm呀!!!!!!