YING's BloG
今日都係番學同放學,,,好無聊= =
今日見到Miss Chan仲黎上課,個心都安樂d....
今日黃主任無黎上堂,so個堂用左黎做功課(好yeah...)
今日放學落車個陣,我同阿林係到講淫野,,,,(係撘緊車個陣已經講緊)
5:30p.m.就係上(捕)習社的最尾一堂...(好唔捨得呀,,,不過我都要走...XD)
今日都好無聊,,,冇野好講,,,不過我陣間同阿翠佢地聊天同msn,,,"] (開心+期待ing...)
講住咁多先"]]] 88 記得留cm呀!!