YING's BloG
SoRRy呀!!呢2日都冇打日記lu.....because我係呢2日好多節目呀!!
今日潘老師終於番黎啦!!好開心呀!!
今日要調位,好慘呀!!同左個大壞蛋坐呀!!
今日講住咁多,,,88