CYNDI*]]]...
CYNDI*]]]...
rainleung926
暱稱: CYNDI*...]]]
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2008-01-04
2007-04-23
星期一~又要返學lu>...
星期日~都係咁過~
31/3
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 17
今日人氣: 1
累積人氣: 470
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


傾計xdddd 分類: 未分類

傾計xdddd

今日係day4~
本來唔洗assembly~
但係去左聽升中6既野~
佢話會完考~
讀K班~
可以揀PA~Business Studies~Econ/Geog~
我都冇讀geog~
但係又唔想讀econ~
點算好啊???????
苦惱中......
之後頭兩堂中文~
作演講辭~
大獲la~
我仲未交tim><
之後兩堂Eng~
做Mathz~
仲有3個字靜~
之後就做PA~
都ok既~
之後兩堂mathz~
唔知點解成日都覺得好悶~
唔想上..........
Lunch>3<
去左7仔~
番到學校又冇野做~
o係到hea~
之後兩堂econ~
quiz~做PA~
之後Kabbie又話要抄~
佢拎左番佢屋企~
放學o個時係2:55~
落香港仔~
第一站去睇yes card~
行去既時候佢打電話黎~
傾>3333<
第二站去red carrot~
睇鼠鼠>3<
佢地真係好鬼死得意~
好想養~
但媽唔比><
陪Kabbie等完車就去左搭船~
返到大廈門口~
佢又打黎>333<
不過只係要搵ceci~
點解唔自己打?????
講起都幾嬲><
欣同baby訓緊訓>33<
聽日baby都係我嫁>333<
baby~
我會好好照顧你嫁>3333<

人活著只是為了一個夢~
但有多少人知道~
他們所活著的夢~
也許只是個謊言~
但到他們真的了解那個夢是個謊話時~
他們能承受這種傷痛嗎?

發表時間:2007-03-27 09:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 rainleung926 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]