......haha......又一日喇
考試喇....要比心機喇.....
哈哈..仲記得上年考試前..kary係我個留言板到留言..叫我比心機考試..
依家冇留喇....佢呢幾個月可能唔得閒..連icq都冇on呀..haha
唔緊要啦.....最緊要係攞好成績升f.4...唔可以比人睇死呀....(雖然冇人話睇死我)haha
下年一定要入好班呀.......