今日係星期日....今日去左打網球..呵呵
唔小心打中古秀隻眼.....哈...
然後返屋企途中見到...小學同學呀..哈哈
睇到佢簡直啞哂...個高度好似同以前一樣咁...(我都係呀~)哈哈
可能好耐冇見過佢地...同佢地冇嘜野講~haha
好啦....886
kary kary kary好好好好型...好靚...好nice呀~哈哈