2006 年 1 月 16 日 星期一  |
| 今日係第一日考試呀... |
分類: 未分類 |
今日係第一日考試.....好彩都識..哈哈
聽日考佛學同生物.....
要努力呀.....唔可以升唔到呀....
如果唔係見唔到我想見既人呀....
比心機....一定得呀......haha
|
網主回覆
好呀....有你支持一定pass呀...
哈哈 Posted at 2006-01-21 03:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蕊 於 2006-01-17 01:01 PM 發表:
我仲有 3 科AR (*
努力努力..
唔好衰比我睇呀 ..!
我 XANGA * 得閒都上去睇睇
http://www.xanga.com/lwy_julia
|
網主回覆
哦...會會...ok呀.... Posted at 2006-01-21 03:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|