| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
|
|
乖寶寶們要留下你的足印喔><``!
2009 年 8 月 11 日 星期二新鮮出爐(:
2009-08-11 晴天
有玩跑0NLINE既朋友再見喇!!!
今天,我決定左真真正正退出跑0NLINE。
首先我要同我既朋友說一聲:「再見了,我必定會記得你們。」(當然除了那個混帳117)
…今天來了這個決定,我就決定了不再玩跑ONLINE。
不捨得就一定有的了…不過怎樣也要放下它。不然就沒有重新的機會。=]
想起一次又一次地說自己要退出跑,但最終還是要玩。=[
現在賣掉了帳號;刪掉了關於跑ONLINE的東西和跑ONLINE這個程式,沒可能再慢慢的等它重新安裝吧?!而且我真的沒有這樣的耐性x]
悼別詞:完全可無視
kerosonnyx - 再見=]你真係帶左好多歡樂比我.我永遠都會記住你x],,得閒打比我喇=]]
雪櫻 - 得閒黎我屋企玩啊*0*我一定等你XD"
莫D仔 - 對吾住我真係退左跑=[["不過我都會記住你-33333-"
268 - -_-無野同你講掰掰XD
p03044 - 吾好成日喊啊哭泣症人士x]比我昆左用左新手ac真系好笑-_-v..
o冰雪乂戀 - 冰冰*0*自己保重=[我一直都好鐘意同你玩-333333-"有少少鐘意左你x]"
戀乂小咪咪 - 我一定會回吹水黨的啊.!!不要無視我啦~~(淚
小囧雨 - 分身你要小心d喇囧..
o炎乂戀 - 吾好甘煩啊\口/!!
燕燕 - 好耐無同你講過野-.-成年幾都有..
我記得甘多姐.有漏勿插爆x]我吾系電腦黎.!!
|
|
|
|
|
〝S!u雪; <33〞 於 2009-08-18 11:28 AM 發表:
閒*
|
|
|
〝S!u雪; <33〞 於 2009-08-18 11:28 AM 發表:
雨雨 我會掛住你架T﹏T 升左小6都唔好忘記我啊 T﹏T 得明去你屋企玩XP
|
網主回覆
Posted at 2009-08-19 08:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|