| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
|
|
|
|
乖寶寶們要留下你的足印喔><``!
2010 年 9 月 28 日 星期二新鮮出爐(:
`10.9.26 晴天
心情;GDGDGD
去左太平山```;)
行左2粒鐘既山.XD
相相到喇~~~
過馬路時影-_-! 小冊子`!
吾知咩黎-.-!
hello姐姐:)
呢個咪傳說中既路鬼-0-.!-_-. 車車黎喇a0a 纜車上風景,,
綠蚊蚊,,:) 靚靚?!-_-
藍天綠樹, 到左;)
xd.
好多野買呀 
好靚仔-_- 同蠟像影相呀:)
型型型,!
最好的1張:) 個羅白好靚仔! 炸南瓜~[[留意紅色個個
好似樹架.xd 


XD=.=我黎.[[ME用太陽眼鏡-_-! 買左我個FD---哈哈笑. 又系我-_- 倒轉左影=.=XD 


呢個要講下-_-系吊系天花板到架~~ 
QUTE 餃子:)
好靚啊*V*


要行多2000米先返到去-.- 自然既3字;) 返到黎喇~~
MY 手黎,,
做法:整個手勢,,,吾好郁....放系D凍水,,再蠟,,再水,,再蠟.....幾次後就有個模,,佢會幫你除落黎,,跟住比U揀色同個底系咩型.
遊覽太平山結束.
|
|
|
|
|
RAINRAINBABII 於 2010-10-02 08:26 AM 發表:
-.-U EYES HAVE病
|
|