| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
|
|
|
|
乖寶寶們要留下你的足印喔><``!
2011 年 6 月 12 日 星期日新鮮出爐(:
`11.06.12 酷熱
我同你MSN個時有少少辛苦-3-`
系吾系因為我習慣左之前我同你既關係`?
依加做你FD真系好吾慣-3-
我慣左以前你乜都講我知``
慣左你錫我多D``-333-`
男囝之中同你最好傾系你了`
我得1個男囝FD-3-;
以前我日日都搵你傾計;
吾傾會覺得好悶`時間過得好慢好辛苦,,
有時又嬲下你又講下野比你知``幾開心喎=]
由玩跑到玩光明再玩到依加AIKA要帶你升``
呢段時間真系好開心=]]
過程經過好多吾開心``
成日都系因為我爆粗搞嬲你.真系好SOR-3-
所以我介左粗了-3-`
但系超嬲時都會爆一下SEED-VVV-.
吾比你知咁解`=PPP
試過你單戀我朋友絕交仇家密友朋友絕交朋友絕交朋友失散左再到返朋友XDD
真系吾簡單啊``XDDDD
但系我真系好慣依加丫\口/`
可能比你寵壞左``XP
慣左你乜都肯為我做..
乜都肯為我;-3-
以前成日打比你唱歌比你聽-333-.
依加覺得個時我好任性好似成日都煩到你咁-___-.
依加SMS`MSN`AIKA,,講電話``
開心丫=]]
前幾日我好辛苦``
同你傾..
雖然你吾識氹人``但系真系好返好多=]]
依家有時叫你點點點你吾肯``
我有少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少少吾開心``
可能因為以前既話你一定肯``-3-
我知無可能去返以前既關係..
但系我會努力去習慣``
突然諗起梁靜茹首勇氣``..
如果我的堅強任性會不小心傷害了你.你能不能溫柔提醒?
我雖然心太急,更害怕錯過你.
|
|
|
|
|
kerox4 於 2011-06-18 03:14 PM 發表:
被這謎團困於當中 但是這個可能是命運 很害怕去知道?不可害怕! 與命運之演繹聯繫吧
|
網主回覆
PKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPK-//- Posted at 2011-06-12 03:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|