| 2006/08/08* |
808** |
|
噢 ,,
陳澤軒小朋友係朕大壽過後第1個讚朕既人尼 ,
巧感動噢 =)*
|
上報時間`=3=︰2006-08-08 10:52 PM 
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
容容!*' 於 2006-08-28 10:09 PM 發表:
HIHI~rain*上左黎嚕*
我諗你都吾會咁快就忘記左我咖可,,
希望你會答我不是啦,
係呢,你咁耐都冇on過既點解???
|
|
|
你係到放屁,,,-3-呠??做咩成日唔上msn,,,-3-?
|
網主回覆
放屁 ?? - -`
番左大6米5 ON LOOO ,,
做咩牙 ,掛住我 ? xDDDD* Posted at 2006-08-24 03:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
草,軒 阿草,,呠呠 於 2006-08-15 09:27 PM 發表:
|
網主回覆
下!!!! `原來你大過我咖 !!!! `
5知TIM ..
不過我叫你小朋友係尊重你 ,,YOU KNOW?? ` XDDD Posted at 2006-08-17 07:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|