2009 年 6 月 26 日  星期五   晴天


,./ 分類: 未分類

陳俊宇靚仔過我??

簡值唔係天理..

係地理.. gag泥嫁 = =

雖然已last day...但我無咩感覺..

想當年..

我仲同timothy..去食 椰林閣.

..唉..不夠2天..

就淪落到同alex食mother麵

唉..

食mother麵係我最刻骨銘心的..捷墜

想當年...

想到再講//..././.

 






訪客留言 (返回 rainstorm 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]