|
|
2010 年 6 月 19 日 星期六  |
| 我不再做某某某 要你記住我` |
分類: 未分類 |
打返琴日先;琴日行到好累;//腳殘-_-
琴日;考完中史
返屋換3’;原本約11點出到上火吉野家’
我12點中先出到;遲成粒中;
之後系上水hea到1點`等人’’
之後出MK;’ 買錯飛;;’/系集內出5到尼
之後系mk路痴左陣`狂比duck串;就去左9龍塘溜冰
挽搶電話;;挽大左;;挽大左…
sorry 拉=]’
挽到7點返歸
冇乜點挽;;’所以冇乜野打;)
今日;;9點9起身沖涼洗頭
琴日約左個小學同學出去行街;
唸住11點出到去粉火;;叫埋cky
點知佢話要食埋飯先-_-
12點同淇出先;cky 1點先出到’’
但cky佢1:40就走左;’
同淇行行行;行到6點返歸;’)
腳酸酸酸酸[‘’_”}
5系好想打qz`拉;’
今日俾淇激起左挽face book既野;’
陣間挽下先;)
3年;還有3年
Taipei;’/僑大;
我的新生活;;展開人生既新一頁;’
就在3年後;’/
要加油呢;;為了迎接Taipei的生活模式
由明天開始;要用書面語寫日誌;)
◤°勝者為王敗為寇
◤°想熬出頭混不得
◤°閉上眼摸拳頭
◤°機會你要掌握
◤°羅志祥 - 一支獨秀
我不再做某某某 要你記住我
COMMENT Plz`留1還2`哦
誠徵人仔台`sd SMS`請留低你既電話`
|
| 發表時間:2010-06-19 07:36 PM [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 24 | »
|