今日我同賴仔同婷姐一齊返學跟住賴仔同我唔記得帶
字典跟住下返黎個陣婷姐已經好好人咁幫我地拎野D
野如果唔係我地D野的袋就濕哂..跟住我地返學的時
候見到靜欣...返到學校門口婷姐就同靜欣走先唔理我
就走LA...嗚嗚嗚...今日我仲以為係啊SIR睇溫習班原
來係MISS好彩我有去..^^呵呵~