|
|
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
前日,琴日,今日  |
分類: 星期五 |
講下前日先
前日係星期6
我同+姐去左行街
去左上水
去左睇旅行團
我地一家今年會同[買]
羅樂宜一家一齊去旅行
之後我地去左
買jelly買左超多
去左食茶軒
超好味
講琴日啦
琴日返完教會個陣
見都樂宜
佢指住我
話我好得意
之後同cherry姨姨去左
食lunch
跟住去左沙田
又睇旅行團
去無印
今日
返學校羅功課同瑩
羅完之後返屋企
狂傾電話
(唔係同瑩)
|
| 發表時間:2009-07-06 03:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|