|
|
2009 年 7 月 31 日 星期五  |
今日好開心ar.......  |
分類: 星期五 |
今日好開心ar.......
今日我表妹又泥左玩
我地整左朱古力
&玩電腦
足足玩左4個半鐘
重有.........
我禮拜日就生日la........
你地個日打blog記住
祝我生日快樂ar.......
同留我個blog cm
但係個日唔可以紙係講cm
要同我講生日快樂
知道無
如唔津手將會烈入黑名單
如你津手的話我會日日cm你個blog
唔明的話請留cm問我
|
| 發表時間:2009-07-31 05:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
HAPPY BIRTHDAY TO U 我都係pylf的學生...不過今年上左中學lu..=]
|
|
|
祝你[生日快樂]^_^ 真係日日黎我 BLOG CM AR'' ^_^
|
網主回覆
我話個日先祝我生日快樂 Posted at 2009-08-01 12:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你地好似巧happy喎`` xdd`` happy brithday``
|
|