|
|
2009 年 8 月 15 日 星期六  |
| 去街街 |
分類: 星期六 |
today......
好早起左身
then.....
同Ni仔&媽咪
一齊去左尖沙咀
無買野
then.......
去左大埔
去左看返學鞋
AFteR看完.........
加姐去英皇補習
媽咪同我去幫加姐交學費
then..見到我個英皇miss
hi左一hi然後佢就走la
then....
同媽咪去左上水
食lunch
又食和花[停]
then....
買成一袋jelly
then....
去左see旅行團
see左一陣就去la
返到faning
幫兩位加姐買lunch
&自己買左一杯珍珠奶茶
今日好滿足ar......
|
| 發表時間:2009-08-15 04:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|