ramo's blog
ramo
暱稱: 超愛野仔!!!!!!
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
野仔~

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


happy... 分類: 星期五

現在看一看時間先

11:51了(係野晚)

今日好開心

蕉早同加姐整扇

係日本個D人去SEE演唱會ge時候

支持嘔像ge扇

我整個把係mini扇黎加

我支持ge係日本    arashi (嵐)裡的相葉雅紀

係我家姐鐘意的

佢傳染我的

下午

去補習

6:00

去左游水

我買左個水(((((就)))))

我鐘於可以唔用浮板&水泡游水la...........

到野晚

11:00

媽咪返黎

佢有封信話

佢中左獎

我地之前抽獎

真係中左wor

勁ar............

then..

媽話聽日去take身份證

又可以去街街la

今日好開心ar...............

 

發表時間:2009-08-22 12:12 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 ramo 的日誌)


ying981112 於 2009-08-22 08:29 AM 發表:
no.1
恭喜晒bor
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]