今日
8:00
去羅身份證
then去左沙田
去食早餐
食完之後
去左sa sa
買左d野
then
行到1:00
去左大埔
等加姐放補習
同加姐食LUNCH
THEN
去買返學鞋
因家姐同62一齊補習SO我地一齊去買鞋
62買個對返學鞋同我個對一樣的XD
THEN返左屋企
p.s我唔係同瑩一齊去的係禁((橋)))