咁今日既生活都幾開心既,今日一早起身
就睇下個妹起身味,上到FB/MSN,個妹唔起道
又無FD起身wor,咁我逼住上rco打陣機先啦
苗順良好ko左,咁果陣都十點幾架啦,
咁之後阿妹又起左身
咁傾左陣計啦
好似傾左15分鐘
之後我就落左街食左少少野
返到屋企,呵左陣阿b
之後就搵朋友傾左陣計啦
之後就行落左黃大仙
之後搭地鐵搭左兩個站去到九龍塘
西鐵再搭去大圍再轉馬鐵
搭左六個站
轉左三次車- -
3.6元ko
之後去到秦石,就搵東爺幫手教我作文果d啦
行行下就口渴,咁就同東爺齊買左支野飲
之後我就做功課,就左差唔多一個鐘先做完果份閱讀理解
因為起道分心同傾計啦
咁我做完閱讀理解
咁就轉戰我最愛既作文啦
有個作文神手起道幫拖
我都好開心,之後做完作文
之後,一齊踢膠樽發泄....
玩左一陣,都有少少肚餓
之後一齊夾錢買左個麵食..
之後我都夠鐘走
咁之後就搭番馬鐵,九鐵,地鐵,去到黃大仙
再轉小巴上番慈雲山
咁樣就一日
幾開心
仲味諗到送咩禮物比呀妹tim
到左夜晚先正
原本諗住就訓
點知東爺又有條女陪嘈xddd
嘈左成個幾鐘
條女eq低爆
a_a
好多粗口,但系都好多汁雞點
好正,好正
re呀妹,我遲陣先諗買咩送比你
|