∼卸天國∼
大家,人生總會遇到一些不快樂的事,
但係唔好放棄呀~!我地總會搵到不同的出路^~^
randy_on
暱稱: ~安安~
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
哥哥姐姐走了
台灣之旅第五日(亦係最...
台灣之旅第四日
台灣之旅第三日
台灣之旅第二日
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 47
今日人氣: 28
累積人氣: 621
站內搜尋
2008 年 12 月 30 日  星期二   時晴時雨


無奈的一次 無奈 分類: 未分類

下午.我同琪去左食白粥同炒河,之後我就同左琪一齊去左姨媽屋企,大約到左3點左右,我地一齊出左去(打機),

玩左一陣,我地就一齊返屋企,

之後大約6點鐘,我返左屋企,等我姨媽攞薑醋(因我表姐生左女女),佢地上黎坐左一陣,就走左了.

我去左我姨媽到食飯,到了9點左右我同穎走左.

我地到了一個公園,坐係一個地方的傾計,突然有一個小妹妹來到,佢叫我地"落黎",之後我地落左黎了,接著她叫我地陪佢玩囉,我地當時唔知點算好,於是我地只好走啦~!但係走ge時候,個小妹妹跟著我好大聱叫著要我地陪她玩,但當是我已經好驚了,

佢一直跟住我,之後我就走,在走的同時我見到前面有兩個女仔,因我比一個小妹妹纏著而笑,我當時覺得很"瘀".

我地之後就同琪一齊到了"來來"超市行,買左好多野啦!

後我同穎................就一齊行路返屋企!

發表時間:2008-12-31 12:25 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 randy_on 的日誌)


randy_on 於 2008-12-31 04:03 PM 發表:
..............= =
明明就係
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



anthony_weng 於 2008-12-31 12:27 AM 發表:
你比人跟住咋...
唔關我事呀....
你比人笑咋...
唔係我呀....
唔好講我地呀=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]