2007 年 10 月 19 日 星期五  |
2007-10-19  |
分類: 未分類 |
18/10開心的一天,好多相!!有沃明同xx的相
沃明成個傻仔咁企係到!!


全家幅(上)仲要係有中指,好似''3劍俠''

o嘴的長仔!!
影到佢地xx的相,哈哈!!


佢地見到我影先走番開!!
如果唔係會行得好''買''
沃明仲會搭人地個膀頭,好淫呢!!
|
2007 年 10 月 17 日 星期三  |
2007-10-17  |
分類: 未分類 |
今日勁開心呢!!
今日上pe,跑2個圈,
我竟然會跑到1.20秒,
係2c最快的頭5名,我第4呢!!
快左好多,比form1快勁多,
form1跑1.50幾秒,
最小快左25秒,
所以今日係好開心!! |
2007 年 10 月 13 日 星期六  |
2007-10-13  |
分類: 未分類 |
+左相!!
哈哈!!好開心的一日呢!!
今日10點幾就出左去荃灣同呀媽飲茶,
飲到差唔多12點幾,叫沃明個死pk同我去打機,
淆西唔同我打機,係佢屋企等左幾耐,
我終於走左,約左第2個打,
打到3:30左右啦,呀叻打比我,
話佢地而家係mk,叫我地去金鍾等佢,
我就同沃明即去搭mtr去啦!!
到左金鍾,仲要等佢表姐如佢表姐的fd,
等到勁火,5:30仲係mtr到等,
係金鍾mtr上面,有好幾千人係到等bus,
就算taxi都係一樣,搞到6:30左右先去到,
去到仲要等叻佢地,玩鬼屋的時候,
法覺janice好似中意左沃明咁,而沃明又中意janice咁,
玩的時候攪到緊一緊,
我地玩到1:30先走,
今日真係好開心呢!!



|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 33 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|