今朝~同個fd走左去打籃球~但係都係得我自己打得多~我地兩個係青州果個場打~果度有好多小朋友係度打~我地兩個本來二對三~點知變到後來我地二打
六~點夠打呀~結果我地都係輸左~不過都几開心既~不過又曬又攰囉~之後走左去小熊貓食野~又要陪佢捱時間~捱到兩點几~我鐘於可以返屋企la~不過返到
黎~真係好悶囉~訓左陣~起身都唔知可以做乜好~唉~打救下我la~~><
ps:部車俾人搞呀~><超唔開心囉~無lala俾人攞煙頭辣我sit位~shit~仲要介多一下~雖然唔深~但係我都好
~無錢既時候~仲覺得特別黑仔~