今天是:
設Raven's blog為你的首頁
按此重新整理
下星期上冬令時間了。真
so happy 呀,今日~!唔知點解。
開學已經一週了,回想當初未回校時,以為今年一定糟糕,因為全校最可怕的老師,訓導老師全都在我就讀之班內任教,但之後發現他們很nice,很in(識搞gag),wow,當場o曬~不過點都好,我都feel都佢哋真係好good~
明天開學,心裡緊張。
升班結果派出了!...