
今日係我開始重新寫日記的日子,我重新整過呢個日記~希望大家比比意見呢^^
今日JOFFY同狗狗係下午黎左我屋企玩呀~!*好開心呀~
我唔講你唔知呀,狗狗黎左我屋企之後,佢有D問題................
佢...佢...係度講緊做愛GE姿勢,好嘔心呢~
(最近我鍾意左講果『呢』字~!)
我有一種直覺~就係狗狗好開心呀~
(講笑)~
今日我都唔知做唔做得晒D功課呀~!!狗狗佢地唔番教會呀~??
我都唔知呀~!!唉唉唉......係呀~仲有一個係我日記版新加GE
就係我隻電腦寵物,佢係一隻倉鼠呢~QQ唷>3<
佢個名叫COCOA即係可可咁解~希望大家唔好蝦佢呀~><
我地係差唔多的時間食左個出前一丁呢^^
好味味~呢~!!!
┴┬┴┬┴ 珍惜友誼 ┴┬┴┬┴┬┴┬
┬┴┬┴ 在繽紛的塵宇中 ┴┬┴┬┴┬┴┬
┴┬┴ 妳我相識 ┬┴┬┴┬┴┬┴
┬┴ 不管是一次偶然的相逢 ┬┴┬┴┬┴
┴┬┴ 或是成為永遠的知已 ┬┴┬┴┬
┬┴┬┴┬ 我都一樣珍惜 ┬┴┬┴┬┴┬
|