今日我番到學校見到好多F.1既小朋友同埋小妹妹~我就心想"D女仔一年不如一年....一的字豬 去到小食部見到好多桌都冇人坐~人就冇la,狗就有兩隻~d人係唔係傻q左啊~有鄧都唔坐~又一個字豬 我放左學同啊sky佢地去左s記打機~坐冇虛"直"我地等左有三個字先有得玩~一打打到5點就6點~ 啊媽問"去左邊啊更耐先番"我就用一句講"我去左圖書館啊!!!!!!!!!!!