一年一次的書展開左啦!
比呀順哥叫左去tim
咁我既然冇野做就去啦
去左書展,我對書的興趣接近0,所以我跟住牛哥仔行啦
嘩!大家都buy左好多書喎!
咁我都唔汁輸
是但buy幾本啦
一本Q/A(睇到訓咁濟)
當順哥同牛哥都買晒書個陣
我地就做來書展最最最最最重要的野
果個檔口喺1A
我地就喺1C-1E行到嘔.......
結果.......牛哥醒
行去1A區睇睇
搵到好多野
有HOT 叉寫真
有KAMA
有ANGLELABABY(唔知有冇串錯)
行左咁耐
終於比我搵到周周周周秀娜.........寫真
個死人順哥想睇又推我去買
好,你推我去買
呀牛哥又話送比我
咁我睇囉(內容好正)
結果咁就結束左3粒鐘的行N里路活動啦
P.S
番來答港鐵
去到FANLING
有條大陸友叫我坐過D比佢兩個大約兩歲的女坐
我心諗是但啦,都就咁到啦
點知,我坐過D,佢再同我講話"""""坐過D""""""
大佬,我奉旨要坐過D家唔好咁過份好喎
不過正當我同順哥仔講的時候
火車到站了
我先算
|