*[]×*!|沈默是我最後溫柔[▊×|!,,是因為我太愛你"[+﹎×
,,*|[▊愛你不須底線想通了*...`×及時珍惜你最緊要▂_*'/,!
rayki
暱稱: .°×牛”•
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2009-07-01
2009-05-14
2009-05-12
2009-04-21
2009-04-20
文章分類
全部 (123)
訪客留言
Zithromax Wh... (Chassype)
Synthroid Sa... (Chassype)
Stendra Wher... (Chassype)
Minocycline ... (Chassype)
Dapoxetine T... (Chassype)
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 123
留言總數: 643
今日人氣: 4
累積人氣: 5321
2008 年 9 月 10 日  星期三   晴天


2008-09-10 分類: 未分類

ENG:無啦啦整個DICT/口\

頂/.\明知我唔會溫書GE/口\

仲默埋D DATE同MONTH/3\

終於做得LISTENING啦-  V  -

都係好悶/~\

IS:玩火呀@O@

好好玩呀@33@

我果組燒得最勁最高@V@V

之後又要淋熄佢/﹏\

又玩下用個樽笠住支蠟燭等佢熄-﹏-

唔好玩/33\

CHIN:麗瑤對工作紙/3\

仲有教粵語9音/3\SHIT咩黎架

唔識呀/3\返到屋企又要做功課/﹏\

VA:艷梅哇/33\

今日問我地有咩係會令我地HAPPY/3\

我愛DAYDREAMING>口<

無聊/33\

又比我地做本野/3\

設計極都係唔識/3\唔掂@33@

遲放左/33\

MATH:悶/~\

又係做數,,做到1D啦/3\

冇人同我發夢/3\

LS:都係好悶好眼訓/3\

好彩冇嗌到我答姐/﹏\

太好啦,,,臨尾5分鐘比我地休息下拾下野/3\

終於又放學啦/3\






訪客留言 (返回 rayki 的日誌)


AnDreA" 於 2008-09-10 11:01 PM 發表:
大家番學都係等放學果刻姐"
+ 我做BLOG友哇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 緊係啦.___.
你個qooza名係咩@o@
Posted at 2008-09-11 04:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Pamela_Yee 於 2008-09-10 08:14 PM 發表:
cOmmEnT =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝-  v  -
Posted at 2008-09-11 04:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SarahMa0416 於 2008-09-10 07:07 PM 發表:
咁快做到1D既-V-
我地做緊1A-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇計/3\我地做野多過佢講書
只要你識做,,佢就唔會理你-  v  -
Posted at 2008-09-10 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]