| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 9 月 10 日 星期三  |
| 2008-09-10 |
分類: 未分類 |
ENG:無啦啦整個DICT/口\
頂/.\明知我唔會溫書GE/口\
仲默埋D DATE同MONTH/3\
終於做得LISTENING啦- V -
都係好悶/~\
IS:玩火呀@O@
好好玩呀@33@
我果組燒得最勁最高@V@V
之後又要淋熄佢/﹏\
又玩下用個樽笠住支蠟燭等佢熄-﹏-
唔好玩/33\
CHIN:麗瑤對工作紙/3\
仲有教粵語9音/3\SHIT咩黎架
唔識呀/3\返到屋企又要做功課/﹏\
VA:艷梅哇/33\
今日問我地有咩係會令我地HAPPY/3\
我愛DAYDREAMING>口<
無聊/33\
又比我地做本野/3\
設計極都係唔識/3\唔掂@33@
遲放左/33\
MATH:悶/~\
又係做數,,做到1D啦/3\
冇人同我發夢/3\
LS:都係好悶好眼訓/3\
好彩冇嗌到我答姐/﹏\
太好啦,,,臨尾5分鐘比我地休息下拾下野/3\
終於又放學啦/3\
|
|
|
AnDreA" 於 2008-09-10 11:01 PM 發表:
大家番學都係等放學果刻姐" + 我做BLOG友哇!
|
網主回覆
緊係啦.___.
你個qooza名係咩@o@ Posted at 2008-09-11 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝- v - Posted at 2008-09-11 04:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇計/3\我地做野多過佢講書
只要你識做,,佢就唔會理你- v - Posted at 2008-09-10 08:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|