| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 10 月 23 日 星期四  |
| 2008-10-23 |
分類: 未分類 |
MATH:年偉唔派卷.V.
釣住人地鋪癮/_\凹
係度講BOOK REPORT D野.V.
仲講左好多無聊野/_\
HE:我地多其他班一堂@o@
所以有得整蛋糕>w<
我仲諗住佢個樣咁樣衰
以為佢會好難食
但係我真係整得好好味-w-
好味好味呀>w<
CL:NG SIR鬧我地/口\
鬧我地溫習堂好嘈.V.[肯定係貞貞\口/]
/______\
成堂都係到HEAHEA~
CHIN:麗瑤又淨係講份卷D答案\ 口/
唔派卷卷\口/
麗瑤話我有5字頭@o@
好似3條5@@
麗瑤教書....發鳩-,-
笑左成堂-......-
ENG:對卷對卷@O@
最差係PREP,,得2分>W<
MISS CHAU話我地上堂好嘈
成日搞到佢把聲沙曬
跟住仲話我地PRAYER講得唔好
講下講下遲左10分鐘放-0-!
|
網主回覆
thx~ Posted at 2008-10-24 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀好好味呀>w< Posted at 2008-10-24 08:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
myRita 於 2008-10-23 08:44 PM 發表:
COMMENT
|
網主回覆
THX~ Posted at 2008-10-24 08:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|