LS:呀MS WONG好似講野好快XD
所以好快就講完啦XD
RE:講左好多次GOOD MORNING珊姐-0-
珊姐不停叫我地再講過-0-
-0-今堂珊姐講考試重點
講完都仲有4個字淨低/.\
比我地傾計,,做功課,,抄功課XD
ENG:作文-0-
做左一篇好爛GE文/.\
係講1個女仔比人捉左條仔去救返佢XD
又考ORAL.V.
ENG D時間好似唔夠用咁呀XD
IS:NG SIR用9個字黎對ASB
跟住話唔對啦,,佢印出黎比我地對@@
抽問書/.\
全部人企曬起身XD
答左就住返低XD
我,,,我緊係唔識答啦XD
所以要抄書/.\
MATH:好混亂咁完左呢堂
因為MS CHAU用左小小時候XD
跟住中文麗瑤又要妖野XD
MS TAI印左答案出各黎比我地改-0-
跟住上埋最後一堂PATH/.\
超正-0-
我地玩野,,係殯儀館度搞CHRISTMAS PARTY
仲有係天花掛滿金銀衣紙XD
仲有D紙紮公仔伴舞.V.
菊花花圈XD
|