LS:MS WONG又冇返,,,
好開心呀/口\
個呀婆代課老師又黎啦-v-
今堂我地都係好癩=v=
係咁亂調位
個呀婆終於忍唔住鬧左出黎
我數3聲唔該你地返番自己位-v-
跟住又係度嘈嘈嘈嘈嘈嘈-v-
RE:吹呵-V-
同李錦浩佢地一組-V-
睇黎好好玩呀a__a+
ENG:唔記得左有咩搞搞搞-Q
IS:我地組得返3個人/__\
玩實驗好玩-v-
好玩-v-
hy........carbon呢個好難讀/.\
/...\
MATH:計角/.\
仲有畫圖/口\
仲有QUIZ T_T
好似好難咁呀
臨尾果陣唔小心將個圓規插左落隻手度/口\
流血x_x T_T
Andrea對唔住哦...我驚你傷心炸!/___\先寫輝輝咋-v-下次整返個泉泉比你lor/__\
|