*[]×*!|沈默是我最後溫柔[▊×|!,,是因為我太愛你"[+﹎×
,,*|[▊愛你不須底線想通了*...`×及時珍惜你最緊要▂_*'/,!
rayki
暱稱: .°×牛”•
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« May 2022 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-07-01
2009-05-14
2009-05-12
2009-04-21
2009-04-20
文章分類
全部 (123)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 123
留言總數: 643
今日人氣: 1
累積人氣: 5322
2009 年 2 月 10 日  星期二   晴天


2009-02-10 分類: 未分類

IS:MR SIR調位.....

仲諗住會同ANIDER隔好遠

點知佢坐我後面XD

芷彤坐我隔離XD

坐得好近教師枱/口\

真係未試過坐咁前

對ASS BK-V-

做ASS BK-V-

發夢-V-

MATH:仲諗住呢課會好難

點知原來咁易架-3-

一做就做左廿幾條-V-

係最留心做數GE一堂-V-

PE:痴線架/口\

跑城門河

-v-仲要係學校果面出發/口\

慢慢行-v-

行左26分鐘/口\

如果快1分鐘就得架啦/口\

不過呀sean佢地行左半粒鐘-v-

ENG:呢一堂真係越黎越好上-V-

好彩抽唔中我-v-

CHIN:第1次咁近距離咁望麗瑤-V-

麗瑤好似爆瘡-v-

我仲買左廿蚊糖黎上堂食-V-

今次唔係士多啤梨味芝士蛋糕啦>3<

個個都食唔同味GE糖  XD

麗瑤叫我出去幫佢寫黑板呀/口\

好開心呀/口\我d字好令呀*______*

跟住麗瑤發現我地亂調位

又發火鬧人啦..-v-[我彩我冇姐]

要人寫400字點解-v-

[好多人都on左周公online-v-

跟本唔知發生咩事-v-]






訪客留言 (返回 rayki 的日誌)


boris_engine 於 2009-02-11 05:21 PM 發表:
[0mm2nT~~!! =]
哈哈...你個位好似都唔錯wo..=]
不過我就..唉~..=(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔緊要啦-v-
你熬多陣又會調位架啦=]
Posted at 2009-02-11 05:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Renee_224 於 2009-02-10 10:30 PM 發表:
你就好啦,,坐到個咁正既位-v-
糖糖糖糖糖糖糖糖糖xP!!
今日中文堂我都有玩丫,,
不過一online佢就叫我答問題=v='
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

而家....坐第4行第2個位/口\
冇得食得咁張揚/口\
好彩麗瑤從來都唔叫我答問題架姐-v-
Posted at 2009-02-11 05:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Joyce0915 於 2009-02-10 09:35 PM 發表:
comment-]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -V-謝
Posted at 2009-02-11 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]