Halo! 好耐無寫過q00za=] 之前果D已經刪哂 ,宜家重新寫過=3="
宜家升到F.2 都係D班 ,特別唔想同何卓徵同班.. 但係都係同左佢同班-,-
今日正式上堂lu ,英文分2個老師o教 ,超無奈!比我既感覺就好似[[一批勁;一批癈]]咁教-3-"
而數學就係F.1教我D.T.果個歐sir教 ,又係超無奈" 因為佢係痴脷筋架~! 佢好似做過兔唇手術
今日上科學堂 ,有個新識既fd叫任傑峰.. 佢超o變態!! 成日都.... 都..係唔好提啦=0=" 佢都幾搞gag^0^" 成日扮女人-.-"
聽2C班m0哥話 ,李忽強做佢P.E.牙sir~ 要圍住學校跑5個圈0.0" 佢真係好痴線
佢仲話李忽強教埋佢mathz添a0a! 但係我果班都唔好得去邊 ,佢都係教我果班P.E." 好想比李惠康教牙T^T
上art堂之前果個小息 ,見到李源光係到蝦中一新仔" 班新仔真係可憐 我都比李源光教過電腦.. 都係果一個字[[慘]]"
就比大家睇下呢個無惡不作兩堂電腦堂用超過一堂鬧人既李源光既靚相啦!! 
|