Raymond's diary
About my daily things
WELCOME!
走喇?
SEE YOU NEXT TIME∼BYEBYE!
2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天
都幾開心呀今日~ 愉快

今日morning, 同tracy 一起返學~

點知roll (role?) call 完之後, 唔見咗tracy -0-

後來先知佢sick...

佢好似成日sick 咁tim = =""" take care 喇大家都要!!

之後就係chinese, 陳定文老師話會有校長

於是yuki 就估佢會叫我讀野, otherwise 佢就會滿足我3個wishes= ="

我又估佢一定會叫yuki

之後就上chinese, 陳定文老師開頭都冇咩叫我, 我另去後面,同yuki 打個yeah 手勢!

wakaka, yuki 個樣好搞笑個時==”

之後呢,陳定文仲叫咗yuki tim 呀!

一心以為自己win 咗, 點知佢冇啦啦問我問題wor!

佢問我個啄字點讀= ="

我話唔識, 佢講: 我以為你會識tim-0-""

好瘀= =""""

之後就maths, 又係上堂做11c

係咁做做做做做, 都幾好做,幾好玩= ="wakaka!

then PE 喇... 又係跳跳跳= =都係咁...

之後我同幾個人打badminton, 有4個balls

每個balls 都打晒出去==無奈!

好采teacher 冇咩點鬧到我地姐= ="""好似teacher only 問我野= =

個時ms ng 仲同我傾計= =""" 問我地的teacher 去了where

又問我地跳彈床做咩動作咁 = ="""""

又係english 喇之後... 唉

今堂的eng 都幾無奈

then 又到lunch喇! yeah=  =

點知poon 同yuki and joanne 鬧架

搞到我地食lunch 冇晒聲色= ="""

之後1d 的一個女同學"朱big???" 黎咗= =""

好似panda個老婆咁樣

係咁講: panda, 我要lee 個!

係到問panda get野食= ="

panda 仲比咗佢tim~~wakaka!!!!haha!!!panda 見到唔好嬲wor= ="

then lunch time 又practise 一下講中史故事

因為今堂中史比我地講故事

如果係主動出去的話, 就有得加分!!!

yeah!

同埋可以另外加多2分tim!

我係第一個出去ga! get 8 分, 加2分, 共10分= ="yeah~~~

yuki係最勁ga...佢9分, 加2分, 共唔知11分定10分...因為ms yu 講過full marks 係10分= ="

then 就after school喇~~~

同咗tseng wai man, panda, 同埋poon 去面試~~~

一入咗去, 就唔想interview, so regretful

but 面完試都好似幾好玩咁= ="

byebye喇~

刊登時間︰2006-05-16 10:21 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天
肚痛= =" 無奈

今朝上完roll call 之後, 咁就返課室喇~上thinking skill啦

點知! ms so 一入黎個時, 一叫stand up, 我個肚子就即刻係到打sumo wrestling or somersaulting!!!!!

一直係咁痛痛痛... 直係勁痛ga!!!!!一時痛又一時唔痛

但都痛的時間都係比唔痛的時間長好多啦...

最痛個時, 個肚好似抽筋咁...雖然我冇咩點試過抽筋ge 感覺係點= ="""總之就痛到要命

講野都講唔到咁= ="""

唔知ms so 發唔發現到呢= ="

thinking skill 完咗之後, 就到chinese...

仲要等多一課

要可以去toilet= ="""

我唔係好想在上課時去toilet= ="""無奈

真係好痛= ="""

之後第一個小息, 一下課我就沖咗去toilet = ="""

then 之後就冇咁痛... but 後來都有少少餘痛==" 頭先都有d d d d 咁樣啦~~~

唔知係唔係last night 冷親個肚子呢= ="

真係學yuki咁話: 大便不通,百病叢叢;大便一通,萬事諧鬆

wakaka!!!==”

之後就到english lesson喇~~~又係好似平時咁, but 今堂好似都教得幾好

我都要快d 識下d vocabs先得喇!

到第2個小息時,我地個eng teacher, 係到同一個男仔學生玩==”””

佢背住個男仔學生==””無奈

之後yuki佢地話咩訂m記

都唔係好知佢地想搞d乜

講野又細聲,我地係一樓,佢地係地下==”””

之後佢地又叫我地可以訂飯,我都唔係好想訂==””得咁少人好似∼∼∼

wakaka∼

之後cl堂喇∼∼∼

校長監堂==”””

我地又做個個2分鐘test,我打得最多==”

好似有3十幾個咁啦∼∼∼

music 堂,我地傾group work

ms so 又話搭九會有事發生

都唔知做咩= ="""

ms so 都提晒水

我地都估到係走火警= =""wakaka~

then 之後搞到我地lunch late咗食

then 我同panda同louis去buy野食==”

食完之後, 我同panda睇住 yuki and joanne vs louis 自己一個亙串= ="

好無聊

then 最後又係maths

mrs law 叫我地做11b的3~6題

勁多= ="""

題題都差不多都係a~g/h = ="""

仲話做唔晒要留校做埋佢

好采我做得晒

之後下課時

ms so 黎咗, 又叫d girls 要留下= ="唔知講乜呢

咁我未就去交RE project

ms ng 話: so beautiful = ="

咁都好d呢-0-”””

之後返家喇~今日早了~wakaka

又係得好少功課ja...yeah!

唔知1D又係唔係多都成十幾樣咁呢=="HEHE

 

 

刊登時間︰2006-05-15 06:07 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天
唔知呢 開心

今日MORNING 返學, 搞好個宗教加分ACTIVITY...

唉~~~D 人都唔知點... 讀得都冇神精咁= ="

之後CHINESE 同埋 MATHS 同埋IS同埋最後的ENGLISH 堂都冇咩野...

講返MUSIC 同埋宗教先~~~

MUSIC 堂個時, 派返個D WORKSHEET...

唉...得41/50分!

MS SO 都好似冇講過話要加橫線...冇咗5分呀!!!!

如果我再加多 D D gradually getting louder or softer個d野一定會多d 分ga!

唉... 今學年都冇第一ga 喇... music 同埋thinking skill

 so sad... ><

之後我地又傾返個music project 喇...

都係咁...冇咩野 = =""" 希望我地會係最top 個group 啦... hehe

wakaka! = ="

宗教堂... yesterday 搞個宗教加分activity 搞咗都一陣間= =""

好采今日搞唔晒~~yeah!

多一個week 黎傾下喇又可以~~so happy = =""

今日個3 groups 都做得幾好...

我地個group 都一定要做到最好ga!

 

刊登時間︰2006-05-12 10:45 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


raymond19938
暱稱: Raymond
性別: 男
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2006-09-15
2006-08-28
2006-08-27
廿年無打diary
HAPPY!
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 121
今日人氣: 2
累積人氣: 2426
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed