今日好地地返工.. 結果俾人煩...
人呢.. 係唔係真係唔煩人就唔安樂?
打俾我.. 我話做緊野又唔信.. 我話唔想傾又唔得.
CUT佢線又爆粗 唔CUT線又俾公C D人插-.-
左右為難呀... 人唔係應該要互相體諒咩~!?
唉... 不爽呀 吼~!
唉.. 煩-,-