2010年9月15日 雨 今日可以話係好平常,都可以話唔平常。
係13號個日,葉善晴個fd突然話唔同佢一齊坐,令到佢好唔開心,
重write張信,因為張信係比fd,我當然唔知,但係係14同今日睇呢,
e封唔似係和解信,反而似絕交信多d,連續3日落雨,就好似佢心情一樣,講真
,我真係無見過佢d表情,一直睇住佢fd,好似好憎她,我真係唔知講d咩好,安慰? 如果唔係咁點??
唔理佢?又好似好可憐,我個人認為都係等下佢有咩反應先。唔係只會令佢傷心。