哈哈,今日係學校舉辦左一個活動 個活動就係"尖叫屋"
我雖然話插左好多次隊 但係都好浪費時間(由4:00 排到 5:40左右?)
去過都覺得好(無聊) 因為一d都唔得人驚
我本來係同佢一組 但係後來有人話加入
變左同2個男仔一組 其實都好呀 唔使聽到佢的尖叫聲(睇到唔好話我 ) <<沒有字的 不要反白
但係後來發現的男仔更加怕 一直拉住我個書包 唔驚都比你整到驚啦 <<<一樣沒字
但係真係好細 走過去加比人拉 都唔使2分鐘就可以出返門口
話說今日的攻課一本都未做過 加把勁了