9月23號星期六~ 那天全日都在公司,未停過~不過到夜晚,牙cy個樣係可以睇得出好眼訓果隻-o-" 咁咪撩下佢玩囉~ 佢真係眼訓都傻傻地=o=" 講野講到我都唔知佢講緊咩話....好好笑~ 第一次俾牙祖麗老點.....不過佢無心的~算@@v
星期日,我竟然會同佢去飲茶.....我估唔到當初我那麼討厭他....我還去,還幫佢搵工呢?! 不過算啦,以前d野都過左去了..... 不過以前曾說有仇必報,有恩必還.....算啦.....可能我真係唔忍心落唔到手瓜-o-" if唔係我第一個報復都應該是她了~
今天同牙andy猜個字....說了和她再做朋友..難難難~ 我都feel~到既...尤她吧~ 不過竟然俾佢猜得出我對下一個既心態>v<" 仲有下一個幾時到-.-" 呢個就聽住先啦~haha~if真的話,希望連你說的樣子都一樣啦~haha~不過今天俾牙嘉慧笑死了^o^"
|