| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 悶......呀 |
分類: 未分類 |
復活節玩黎玩去都係燒野食
大佬,你唔悶我都悶啦
但係D野食都唔錯
而且有桌球玩
就係咁樣…….過咗一日
我有少少覺得浪費時間
哈哈=]]

跟住無聊之下
同表弟砌麻雀
講真……咁低智能既遊戲
係我表弟先會諗到
復活節過得好開心 
|
| 發表時間:2009-04-16 07:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
真係.......無話可說
哈哈=]]
用咗成語....... Posted at 2009-04-17 05:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LaaM`` 於 2009-04-17 01:25 AM 發表:
sorry呀/___________\ 今日去唔到因為.... 講起都好長- - 遲d見面先同你解釋la xd sor!!!!!!!!- -''' c0mmEnT=]
|
網主回覆
唔梗要啦 
個日我都唔係咁想出街
我本身都想推
哈哈=]] Posted at 2009-04-17 02:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx...呀 !!! Posted at 2009-04-17 05:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|