所謂的暑假開始了十多天................
我想也是白過吧.........
經常想拿起買了很久的圖書閱讀.....因但看了十多分鍾後就會想放下來
救命
後天到了很久也沒有的聯誼活動
不知他兩會否出席???
無論你兩個有冇事都好 都係我好朋友 點都好都係個天安排
心情不斷反覆的打轉
個天落緊雨o既時候..個人就係會沉默一陣 沉思
過後好似又明白左幾樣野
每次睇到yoshiki因思念而喊
我心入面就會彈出一段野
所接觸過的都必須要珍惜
朋友表面上係有好多 但總有好幾個能夠談心 當然你~~~也不例外
作息時間都亂了 體能練習也不能如常地進行
還有七百多頁的小說
我唔係驚 而係諗緊最可怕既事幾時會發生
|