食壽司:
今日,我叫雯离我家做功課,
點知,鹏打電比我,我問牙雯點解鹏有我手提,佢話係鵬係MSN問她,
我聽左鹏電話,佢問我地去邊到玩,我話去唱k,不過雯話不想去、
左港去葵芳、北過子係食野同坐係De,
種有去深水埗天!鵬話我地話是,我同雯港去xxx地食壽司,
但係我同雯係我家玩左好長時間先,鵬打我打提、打完左打、雯話不母聽、
都…………………………左地鐵呂面鵬係都照我地相,我見都雯不見弟,先知道佢係都照我地!
都左食壽司店時要聽都人叫飛先得!鵬左照我地相 !
不果我角得鵬尊燈照雯,
哈哈哈哈哈 哈哈哈哈哈哈 哈哈哈哈哈 !
不過佢地左係商場跑,雯想羅鵬電話,相刪除佢照我地D相不果雯都吾救鵬快羅!
到左我地有位啦!其實我不明點解鹏、莫生丶呂生、禁鐘以餃雯同昆昆,一個係面上、一個係頭上,
不過我食野時比雯同鵬港左D好好笑D野,笑都我死同佢港左一D野我打佢(鵬)打寫茶 ,
不過後來莫先、林嘉俊生离左,莫生種食左D壽司天,不過我媽打比我叫快D反離如果不係我可林……!
不過星我可林會死得啦,雯左係、因為雯前後果兩條粉長,我前後右,我真係吾想反學校

|